S hrdostí si dovolujeme oznámit všem závodníkům, potenciálním závodníkům, fanouškům a široké veřejnosti, že se náš podnik stal dne 27. 7. 2015 pobočným spolkem AČR. Děkujeme tímto AČR jmenovitě Adamu Eliášovi, Luďkovi Kopeckému a Stanislavu Kafkovi za pomoc, absolutní nasazení a neuvěřitelnou rychlost.
Dne 27. 6. 2015 jste mohli vidět čtyři vozy účastnící se PENRITE CLASSIC CUPU na největším festivalu Jižní Moravy, který se konal již po 22-té na zámku Slavkov. Podle slov pořadatele bylo hlavním záměrem neotřelou formou prezentovat a přiblížit historii a historickou techniku zejména nejmladší generaci, ale také všem ostatním příznivcům historie.
Je okruhový speciál vycházející ze sedanu BMW 1800 Sedan ten vyráběl v letech 1963 až 1972. V modelovém roce 1969 dostal BMW 1800 nový interiér a brzdy, černou masku chladiče a nový výše uvedený motor, který měl proti svému předchůdci větší vrtání a kratší zdvih. Výkon 90 koní zůstal zachován. Nový motor převzal blok z modelu BMW 2000, dostal ale kratší zdvih. Dvouokruhový brzdový systém měl jeden okruh na všechna čtyři kola a druhý na kola přední nápravy. BMW 1800 TI má ovšem oproti originálu 140 koní, je kompletně upraveno podle homologace FIA 1286.
Fotogalerie z let 2010 až 2015, kdy se podnik jmenoval Classic Racing Car Meeting,najdete na stránkách tehdejšího spolupořadatele www.fordever.cz, sekce Classic Racing Car Meeting.